Gave kort – er det tid til at bruge dem til min virksomhed?

Du er sandsynligvis tænker, her går vi igen nogen forsøger at sælge mig noget, at jeg virkelig behøver. Jeg er sikker på det vil gavne dem, men vil det gavne mig? For det første vil jeg sige, at mit firma, løsninger blæk gør sælge gave og loyalitet kort. Marked derude mens kæmpe er bestemt ikke for alle. Hvem er så disse kort godt for?
Disse kort er fantastisk til kæden butikker med flere steder og butikker med meget loyale gentagne kunder. Hvorfor er disse butikker prime kandidater? Første Lad os undersøge de store kædebutikker. I dag mere end nogensinde folks disponible tid er meget begrænset. Købe en gave til nogen tager tid og kræfter i forskning et produkt, personen kan nyde, og derefter finde den rigtige størrelse og farve. I dag alle er på udkig efter bekvemmelighed. Det tager 2 minutter på et kasseapparat til at få et gavekort. For det første er den pris, du ønsker at betale præcis beløbet på kortet. Hvis modtageren ønsker noget dyrere, kan de blot tilføje til det. Modtageren kan tilbringe sin tid på at finde den rigtige størrelse og farve og shop, når han eller hun ønsker varen.
Som butikken går, kender de, når de har solgt dig gavekortet, kommer til salg. Deres likviditeten er forbedret, fordi kontant sidder i deres bankkonto t’ill du bruge den. Endnu vigtigere en stigende procentdel af mennesker, der modtager disse kort aldrig bruge dem. Endelig, de fleste mennesker ender op tilbragt mere så deres gavekort i butikken. Spørgsmålet virkelig ikke hvorfor bør jeg investere i gavekort, men snarere hvorfor jeg jeg ikke løbe ud for at købe dem?
En anden stor grund er dut til den teknologiske revolution. Med stregkoder og mag striber anbragt på bagsiden af kortene, er butikkerne nu købedygtig fange vigtige oplysninger om slutbrugeren. De kan se, hvem bruger dem, hvad de bruger dem til og skabe nye marketing kampagner målrettet til disse mennesker og bruger til at få en endnu større procent af disse folks skønsmæssige indkomst.
Den anden type person er en mindre virksomhed butik, der forsøger at direkte mere trafik til deres butik. En ny drejning på disse gavekort faktisk sælger kortene til underkurs eller partnering med nogle loyalitet kortselskabet at tilbyde dem som belønninger. Hvad der nogensinde rabat de giver til køberen eller til kortet loyalitetsprogram er nemt gjort op på fordelene ved kort, hvad enten det er styret nye salg, brugt aldrig kort eller at få deres kundeunderlag til at bruge mere end den gave kort.
Lyder dette interessant for dig, derefter køre for at give mig et opkald på 514-337-2238 eller email mig på info@solutionsink4u.com at se, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed tjene flere penge? Hvorfor lader vi bare de store fyre gøre nemme penge? Lad Walmart, The Gap, Macy’s, kapitler, Barnes og adelige, Starbucks og svitse vide, at vi alle vil få et stykke af dette lukrative marked.
Steven Schneidman
www.solutionsink4u.com

Skriv et svar